Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

EDUCATION AWARDS - Ψήφισε τον καλύτερο!




ΙΕΚ ΞΥΝΗ Θεσσαλονίκης - Αθλητική Δημοσιογραφία

Σπουδαστής Αθλητικής Δημοσιογραφίας στο ΙΕΚ ΞΥΝΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, και παράλληλα φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής στην Διοίκηση & Οικονομία στο ΤΕΙ Γρεβενών. Γράφει στα sites RED CAMPEON & PRESSARIS. Ασχολείται με το TAE KWON DO και το μπάσκετ.

Ποιοι είναι οι λόγοι που σε οδήγησαν να σπουδάσεις την συγκεκριμένη ειδικότητα;
Από πολύ μικρή ηλικία, και συγκεκριμένα από 2,5 ετών, οι γονείς μου με έριξαν στην μάχη των αθλημάτων. Κυριολεκτική μάχη, καθώς μπήκα από πολύ νωρίς στον κόσμο του ΤΑΕ ΚΒΟΝ ΝΤΟ.
Έναν κόσμο που μου έμαθε πολλά πράγματα και είναι υπεύθυνος για τις αξίες που έχω αποκομίσει. Σεβασμός στον αντίπαλο και κατ' επέκταση σεβασμός στον συνάνθρωπο. Από εκεί κι έπειτα, ακολούθησαν στην ζωή μου και άλλα αθλήματα με αποτέλεσμα να γίνει τρόπος ζωής. Ο διακαής πόθος, η υπερβολική αγάπη για τον αθλητισμό, και η θέληση για μάθηση όλων των πραγμάτων που περιβάλλονταν γύρω από αυτόν το χώρο με οδήγησαν ύστερα από πολλά στην αθλητική δημοσιογραφία.

Ποιοι είναι οι επαγγελματικοί σου στόχοι; Πώς βλέπεις τον εαυτό σου σε 10 χρόνια;
Για να είμαι ειλικρινής είμαι αρκετά αισιόδοξος για το μέλλον. Στόχος κατά τη δική μου άποψη δεν είναι κάτι πολύ μακρινό. Ο στόχος δεν θα επιτευχθεί ποτέ από τύχη, αλλά από μεθοδολογία. Επαγγελματικοί στόχοι για μένα είναι, μεταξύ άλλων, Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης γνωστά στο ευρύ κοινό. Δυστυχώς, με την πάροδο του χρόνου οι εφημερίδες φαίνεται να χάνουν την αξία και την αίγλη του παρελθόντος. Παρ΄όλα αυτά, είμαι χαρούμενος για το γεγονός ότι πρόλαβα την εποχή όπου κόσμος μαζεύονταν έξω από τα περίπτερα και περίμενε την άφιξη των εφημερίδων, ώστε να προμηθευτεί μία. Επομένως, η μεταβατική περίοδος από το χαρτί στο ίντερνετ με παρακινεί να θέτω ως στόχο κάποια από τις μεγάλες ιστοσελίδες του ίντερνετ, ή ένα από τα μεγάλα κανάλια της τηλεόρασης, με την οποία μεγάλωσα και πιστεύω πως ο κύκλος της δεν θα κλείσει ποτέ. Σε 10 χρόνια βλέπω τον εαυτό μου σίγουρα εντελώς διαφορετικό, πιο ώριμο και με περισσότερη εμπειρία, λόγω την τριβής πάνω στο αντικείμενο και των εικόνων που θα έχω αποκομίσει μέσα από αυτό το ταξίδι.

Τι θα άλλαζες στην κοινωνία μας;
Δεν έχω ακούσει ουδεμία φορά σε δεκαεννέα χρόνια ζωής άνθρωπο να λέει πως η ζωή είναι δίκαιη. Η φράση με την οποία ερχόμουν αντιμέτωπος από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου: ''Κανείς δε θα σου χαριστεί εκεί έξω''. Μία φράση που κατά την γνώμη μου αντιπροσωπεύει επάξια την κοινωνία του σήμερα. Πατώντας επί πτωμάτων, οι άνθρωποι, προκειμένου να επωφεληθούν είναι διατεθειμένοι να φτάσουν στα άκρα. Δυστυχώς για όλους η κοινωνίας που υπάρχει στο μυαλό όλων των ανθρώπων νεαρής ηλικίας παύει να υφίσταται με το πέρασμα του χρόνου και όταν αρχίζει να γίνεται κατανοητή η πραγματικότητα. Ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του. Εάν όλοι αλλάζαμε τον τρόπο σκέψης και συμπεριφοράς μας, ίσως η κοινωνία άλλαζε προς το καλύτερο. Εάν είχα την ευκαιρία να γυρίσω τον διακόπτη και από την μία ημέρα στην άλλη υπήρχε αυτή η αλλαγή, θα το έκανα χωρίς δεύτερη σκέψη.

Είπαν για το Στάθη:

Κωνσταντίνος Χήτας - Καθηγητής

"O Στάθης Κυριακίδης είναι πρωτοετής σπουδαστής στο τμήμα της αθλητικής δημοσιογραφίας και από πολύ νωρίς ξεχώρισε χάρη στην θέληση και το πάθος για το αντικείμενο. Συνεπής σε όλα τα μαθήματα, άρχισε από πολύ νωρίς εγκλιματίζεται στον χώρο της δημοσιογραφίας και ήταν ένας από εκείνους που έδειξαν πως μπορούν να τα καταφέρουν. Εργατικός και συνεργάσιμος, ο Στάθης έκανε τη διαφορά λόγω της φιλομάθειας και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του χαρακτήρα του. Είμαι αρκετά ευχαριστημένος από την συνεργασία μου μαζί του και ελπίζω να συνεχίσουμε."